FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Moje zamówienie

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

W związku z obecną sytuacją czas realizacji zamówienia wynosi od 5 do 8 dni roboczych.

Zamówienie zostało wysłane, a chciałbym zmienić dane dostawy lub zmienić numer telefonu podany w zamówieniu

Jeżeli chcesz zmienić datę dostawy lub podałeś błędny numer telefonu kontaktowego a przesyłka została już do Ciebie nadana – zadzwoń na ogólnopolską infolinię DPD
801 400 373 lub 22 577 55 55
od pon. do piątku w godz. 8.00 – 20.00 i w soboty w godz. 8.00-14.00.

Mogę wymienić produkt/rozmiar?

Oferujemy możliwość zwrotu produktu i zakupu nowego – w innym rozmiarze, kolorze itd.

Dlaczego nie działa numer śledzenia listu przewozowego?

Numer listu przewozowego przeważnie aktywuje się po 24 h od nadania przesyłki.

Czy może Pani zmierzyć dla mnie produkt/wkładkę?

Niestety nie mamy takiej możliwości fizycznego zmierzenia produktów, ponieważ nasz produkty wysyłane są z magazynów zewnętrznych i nie mamy ich w Biurze Obsługi. Na naszej stronie sportroom.pl znajdą Państwo potrzebne wymiary.

Co oznacza, że zamówienie oczekuje na dostawę?

W przypadku produktów z oznaczeniem ostatnie sztuki, podczas realizacji zamówienia może pojawić się komunikat – oczekuje na dostawę- co oznacza, że zamówienie automatycznie zostanie anulowane, a w przypadku wcześniej wpłaconego zamówienia – wpłacone pieniądze zostaną zwrócone.

Czy można odebrać zamówienie osobiście w sklepie stacjonarnym lub w Biurze Obsługi w Łodzi?

Nie oferujemy możliwości odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym oraz w Biurze Obsługi Klienta w Łodzi.

Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

Zamówienie można zrealizować tylko na naszej stronie internetowej.

Czy musze posiadać konto, aby złożyć zamówienie?

Nie, rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia.

Czy otrzymam informację odnośnie mojego zamówienia?

Informacje odnośnie etapów zamówienia są wysyłane na podany podczas składania zamówienia e-mail. Informacje na temat zakupów są widoczne również w zakładce zamówienia.

Czy można przymierzyć/oddać produkt osobiście w biurze mieszczącym się w Łodzi przy ul. Stefana Jaracza 72A/10?

Nie ma możliwości odbioru ani przymierzenia naszych produktów pod podanym adresem.

Zapłaciłem/łam, za moje zamówienie wciąż oczekuje na wpłatę. Co mam zrobić?

W takiej sytuacji należy wysłać potwierdzenie wpłaty w formie pliku pdf na adres sklep@sportroom.pl lub skontaktować się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Zwroty

Jak mogę zwrócić produkt?

Instrukcja dotycząca zwrotu produktu znajduje się pod tym linkiem https://sportroom.pl/Zwroty-i-reklamacje-cterms-pol-95.html

Zwrotu produktu można dokonać w prosty sposób po przez zalogowanie na własne konto na naszej stronie sportroom.pl lub dołączając do paczki ze zwrotem kartki z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia.

Zwrot należy odesłać samodzielnie na adres wskazany na stronie.

Ile czasu mam na zwrot produktu?

Czas na zwrot produktu to 14 dni od momentu otrzymania zamówienia bez konieczności podania przyczyny.

Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Należy sprawdzić status wysłanej przesyłki na stronie przewoźnika.

W jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej przez magazyn.

Czy muszę dołączać dowód zakupu?

Jeśli masz możliwość możesz dołączyć dowód zakupu ułatwi to procedurę. Jeśli nie masz możliwości to nie ma takiej potrzeby, wystarczy sam formularz zwrotu.

Czy dostanę potwierdzenie zwrotu w formie wiadomości e-mail?

Po weryfikacji towaru i zaakceptowaniu zwrotu wpłata środków pojawi się na Państwa koncie w przeciągu 14 dni od doręczenia paczki do naszego magazynu.

Reklamacje

Jak mogę złożyć reklamację?

Aby skorzystać z prawa do reklamacji, proszę odesłać reklamowane produkty do naszego magazynu. Szczegóły dotyczące składania reklamacji znajdziesz tutaj: reklamacji znajduje się tutaj https://sportroom.pl/Zwroty-i-reklamacje-cterms-pol-95.html

W jakim terminie mogę złożyć reklamacje?

Reklamacje można zgłosić w terminie do 2 lat od zakupu produktu.

W jakiej sytuacji mogę zgłosić reklamację?

W przypadku wad fabrycznych.

W jakim terminie rozpatrywane są reklamacje?

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 30 dni.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel