adidas Originals

Historia światowego giganta, producenta odzieży i akcesoriów sportowych sięga 1924 roku. Wtedy to, w małym, bawarskim miasteczku w Niemczech, Adi Dassler zarejestrował Gebrüder Dassler Schuhfabrik, przedsiębiorstwo produkujące sportowe buty oraz odzież dla sportowców. Firmę prowadził wraz z bratem. W połowie lat 40. bracia się rozstali i każdy z nich poszedł swoją drogą. Adolf Dassler pozostał przy rozwiniętej już marce Adidas AG, Rudolf Dassler rozpoczął produkcję butów i odzieży sportowej w Puma AG.

Logo, którego nie trzeba przedstawiać

Od początku lat 70. markę symbolizuje charakterystyczna koniczynka, która jest odniesieniem do ducha igrzysk olimpijskich oraz zamiennie – trzy paski. To jeden z najpopularniejszych znaków firmowych na świecie, rozpoznawany na każdym kontynencie i we wszystkich kręgach społecznych. To logo – legenda, które przez lata stało się już nie tylko symbolem marki, ale przede wszystkim, synonimem jakości i symbolem stylu życia.

Styl i smak

Przez lata działania, światowy lider branży tworzył i projektował kolejne kolekcje, pozostając wciąż wiernym podstawowym ideałom – perfekcji, wygodzie, doskonałemu smakowi i szeroko pojętej modzie outdoor. Założeniem było stworzenie idealnej odzieży dla sportowców – z dedykowanych materiałów, o wszystkich cechach, które wspierały sportowe sukcesy, ale również dla „zwyczajnych” ludzi, którzy chcą ubierać się modnie, wygodnie i doskonale przy tym wyglądać.

adidas Originals, klasyka

adidas Originals to linia, która została zarezerwowana dla produktów klasycznych. Tych, które stały się ikoną codzienności, stylowego życia i wyczucia streetwear’owego designu. To ubrania, które żyją miejskim rytmem i poprzez które można wyrazić własną osobowość. Choć od lat 70., moda zatoczyła wiele kół, styl zmienił się niezliczoną ilość razy, w adidas jedno wciąż pozostaje niezmienne – chęć poszukiwania wygody, połączonej harmonijnie ze smakiem. To trend, który trwa, a w którym adidas wiedzie absolutny prym, tworząc wszystkie nowości konsekwentnie w tej samej koncepcji. Z produktami adidas Originals można stworzyć własny styl, pokazać siebie i nosić się w najlepszym wydaniu.

adidas Performance

adidas to bez wątpienia światowa potęga. Producent odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych, który z boisk i igrzysk olimpijskich, wyszedł na ulice, stając się ikoną stylu i wyznacznikiem trendów. Ubiera ludzi na całym świecie. Trafił na sceny, towarzysząc największym gwiazdom światowego formatu na koncertach i nie bez przyczyny zajął trwałą pozycję absolutnego lidera w branży.

Zupełnie od początku

Korzenie firmy sięgają 1924 roku. Powstała w małym miasteczku w Bawarii, a założycielami byli bracia Adolf i Rudolf Dassler. Pierwotna koncepcja zakładała produkowanie odzieży i butów dla sportowców, bardzo szybko jednak okazało się, że to za mało, ludzie chcą znacznie więcej. I choć bracia rozstali się i poszli dwiema odrębnymi drogami, to stworzona przez nich marka przetrwała już niejedną modową rewolucję.

Zmiany zmianami, ale wszystko według zasad

adidas zmienia styl wraz ze zmieniającą się modą. Sam ją kreuje, nadając rytm kolejnym sezonom. Ale choć fasony, wzory i kolory były modyfikowane wielokrotnie, to jedno pozostaje bez zmian. Jakość i coś, co stanowi synonim marki – oryginalność, która stała się ikoną stylu.

Dla mody i dla sportu

adidas wie jak podzielić swoje możliwości, krążąc pomiędzy potrzebami ludu, a spełnianiem oczekiwań profesjonalnych sportowców. I robi to doskonale. Powstają kolejne kolekcje dedykowane modzie ulicznej. Styl adidas, to smak, wyczucie, swobodny luz i symbol jakości życia. Ale pojawiają się również kolekcje dla sportowców, a firma sponsoruje i towarzyszy najznakomitszym wydarzeniom w świecie zawodowego sportu.

adidas Performance, świetny look dla profesjonalistów

adidas Performance to linia, która została zaprojektowana w hołdzie aktywności, jako symbol oddania marki sportowcom. Choć kolekcja stworzona została z naciskiem na zwiększenie wydolności, ułatwienie treningów i poprawę wyników profesjonalnych sportowców, adidas pozostaje wciąż wierny regule doskonałego smaku. Bo marka dopina każdy element na ostatni guzik. Bez względu na to, czy linia produkowana jest z myślą o codziennym użytkowaniu czy wysokich osiągnięciach na bieżniach olimpijskich – każdy produkt wygląda doskonale.

zapisz się na newsetter

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER, OTRZYMASZ 20 ZŁOTYCH NA ZAKUPY!

zapisz się na newsetter