Najczęstsze pytania

  1. Jaki jest koszt przesyłki?

    Przy zamówieniu powyżej 150 zł koszty przesyłki pokrywa Sportroom.pl.
    Jeżeli wartość zamówienia wynosi mniej niż 150 zł, wysyłamy paczkę Kurierem DPD za 10 zł (19 zł w przypadku płatności gotówką przy odbiorze).
  2. Kiedy wyślecie moją paczkę?

    Realizacja Twojego zamówienia zależy od rodzaju płatności. Przy płatności:

    • gotówką przy odbiorze przesyłki lub online za pośrednictwem platformy Przelewy24 zamówienie zaczniemy kompletować natychmiast. Jeśli złożyłeś zamówienie do godz. 11.00 paczka zostanie wysłana niezwłocznie tego samego dnia. To najlepsza opcja dla osób, którym zależy na czasie.
    • przelewem tradycyjnym, zaczniemy kompletować Twoje zamówienie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

      Zastrzegamy, że nie wysyłamy zamówień na podstawie przesłanych potwierdzeń przelewu.
  3. Kiedy otrzymam moje zamówienie?

    Kurier DPD standardowo dostarczy Twoją paczkę w ciągu 48 godzin, ale paczka po opuszczeniu magazynu w 99% przypadków trafia do odbiorcy na drugi dzień roboczy.

    Twoja przesyłka opuści magazyn jeszcze dziś, jeśli:
    • złożyłeś zamówienie do godziny 11:00,
    • wybrałeś opcję płatności gotówką przy odbiorze przesyłki lub za pośrednictwem platformy Przelewy24.
  4. Czy mogę odebrać paczkę osobiście w Waszej firmie?

    Niestety, nie. Ze względu na wyłącznie internetowy charakter działalności, nie prowadzimy sprzedaży na miejscu. Możesz natomiast odwiedzić jeden z naszych sklepów: Znajdź Sklep i kupić je bezpośrednio w jednym z naszych salonów.
  5. Skąd mam wiedzieć, czy produkt jest dostępny?

    Z myślą o naszych klientach umieszczamy przy każdym produkcie informacje o dostępności konkretnych rozmiarów. Jeżeli rozmiar danego produktu nie jest dostępny prosimy o skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta, mejlowo: sklep@sportroom.pl bądź telefonicznie: 22 22 82 113. Postaramy się dostarczyć Ci odpowiedni rozmiar.
  6. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

    Oczywiście! W naszym sklepie możesz zwrócić towar w terminie 30 dni od momentu otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Wystarczy uprzedzić nas mejlowo: sklep@sportroom.pl bądź telefonicznie: 22 22 82 113.

    Następnie wystarczy wypełnić formularz zwrotu i odesłać wraz z produktem oraz dowodem zakupu na nasz adres:
    Sportroom.pl - Sklep sportowy
    adidas/Reebok/New Balance Outlet
    ul. Fordońska 268 lok. 17
    85-790 Bydgoszcz
    Więcej informacji tutaj: Zwroty, wymiany i reklamacje.

    Jeżeli nie masz dowodu zakupu wystarczy podać numer zamówienia w odesłanym w paczce formularzu.
  7. Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?

    Mamy możliwość łączenia zamówienia, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został jeszcze skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi.

    Należy skontaktować się Biurem Obsługi Klienta:
    kontakt telefoniczny: 22 22 82 113,
    e-mail: sklep@sportroom.pl.
  8. Dlaczego warto się rejestrować na stronie podczas zakupów?

    Rejestracja na stronie przynosi wiele korzyści. Masz możliwość dodawania produktów do listy życzeń, sprawdzania stanu realizacji swojego zamówienia oraz przeglądania wcześniejszych zamówień. Ewentualne reklamacje lub zwroty będą o wiele prostsze, możesz także dodawać komentarze i opinie. Ponadto tylko raz określasz adres wysyłki, co ułatwi Ci kolejne zamówienia.

    Niebawem pojawi się też na stronie naszego sklepu specjalny Program lojalnościowy dedykowany dla naszych stałych klientów.
  9. Czy muszę posiadać konto, by złożyć zamówienie?

    Nie, nie jest wymagana rejestracja konta na stronie naszego sklepu, by złożyć w nim zamówienie.
  10. Czy mogę zwrócić produkt przesyłką za pobraniem?

    Niestety, ale nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
  11. Gdzie otrzymam informację na temat statusu mojego zamówienia?

    Informacje dotyczące statusu zamówienia wysyłane są bieżąco na adres mailowy podany w zamówieniu oraz widoczne są po zalogowaniu się w zakładce Zamówienia.
  12. Dlaczego nie otrzymałem żadnych informacji dot. mojego zamówienia na adres mailowy?

    Najprawdopodobniej w trakcie składania zamówienia został wpisany błędny adres e-mail lub nasz mail trafił do folderu SPAM w Twojej skrzynce mailowej. Prosimy o sprawdzenie konta mailowego bądź kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
    telefon kontaktowy: 22 22 82 113,
    e-mail:sklep@sportroom.pl.
  13. Produkt, którym byłam/em zainteresowany zniknął ze strony sklepu - co mam zrobić?

    Możliwe, że produkt został wyprzedany i oczekujemy na kolejną dostawę od naszego dostawcy.
    Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
    telefon kontaktowy: 22 22 82 113,
    e-mail:sklep@sportroom.pl.
  14. Dlaczego produkt, który chciałam/em zakupić zniknął z mojego koszyka?

    Dodanie produktu do koszyka nie powoduje jego rezerwacji. Najprawdopodobniej w tym samym czasie inna osoba zakupiła ten produkt w naszym sklepie.
  15. Wybrałam/em zły rozmiar produktu, czy mogę go wymienić na inny?

    Oczywiście! W naszym sklepie możesz wymienić towar w terminie 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by potwierdzić dostępność nowego produktu:
    telefon kontaktowy: 22 22 82 113,
    e-mail:sklep@sportroom.pl.
    Wyślij produkt do wymiany wraz z dowodem zakupu i załączonym formularzem wymiany dostępnym TUTAJ na nasz adres:
    Sportroom.pl - Sklep sportowy
    adidas/Reebok/New Balance Outlet
    ul. Fordońska 268 lok. 17
    85-790 Bydgoszcz
    Jeżeli nie masz dowodu zakupu wystarczy podać numer zamówienia w odesłanym w paczce formularzu.
    Po otrzymaniu przesyłki, wyślemy niezwłocznie nowy produkt na nasz koszt.
  16. Czy można zakupić Wasze produkty w sklepie stacjonarnym?

    Oczywiście! Zajrzyj do Zakładki Znajdź Sklep!
  17. Czy można wyznaczyć późniejszy termin wysłania przesyłki?

    Jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został jeszcze skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę skontaktować się naszym Biurem Obsługi Klienta:

    telefon kontaktowy: 22 22 82 113,
    e-mail:sklep@sportroom.pl.

    Możesz też wpisać informację o późniejszej wysyłce w Uwagach do zamówienia. Zamówienie musi być opłacone lub powinna być wybrana forma płatności gotówką przy odbiorze.
zapisz się na newsetter

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER, OTRZYMASZ 20 ZŁOTYCH NA ZAKUPY!

zapisz się na newsetter