Reklamacje

Wypełnij dołączony formularz reklamacji
Jeżeli zgubiłeś formularz możesz go pobrać i wydrukować tutaj. Prosimy o wpisanie swoich danych, numer zamówienia, informacji o zgłoszonej wadzie oraz preferowanym sposobie rekompensaty.
- Powołując się na szczególne warunki reklamacji, reklamacji nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia)
- urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny ozdoby (kokardki, klamerki, itd.)
- uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne
- naturalne zużycie produktu, - wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji
- farbowanie wynikające z nadmiernego przemoczenia produktu
- wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia środkami do tego nie przeznaczonymi
- wady powstałe na skutek prania w pralce
- plamy powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych
- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia)
Zapakuj i wyślij produkt
Zapakuj produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i wyślij na adres:
- Łódź 93-408,
ul. 3 maja 64/66 budynek E


Rozpatrzenie reklamacji
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o sposobie rozwiązania reklamacji.
W jakim terminie można złożyć reklamację?
Reklamacje można zgłosić w terminie 2 lat od zakupu.
W jakim terminie są rozpatrywane reklamacje?
Na informację o decyzji reklamacyjnej mamy 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji (wymiana, naprawa, zwrot środków) mamy dodatkowo 14 dni na wykonanie jej.
Na jaki adres należy odesłać reklamację?
Sportroom Sp. z o.o. Sp.k.
ul. 3 maja 64/66 budynek E
93-408 Łódź
Czy mogę osobiście dostarczyć reklamację?
Niestety nie ma takiej możliwości, paczkę zawierającą reklamację należy wysłać do nas za pomocą dowolnego przewoźnika.
Czy potrzebny jest paragon/faktura?
Paragon czy faktura nie są konieczne, wystarczy załączyć do paczki formularz reklamacji.