Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje

Zareklamuj zakupione produkty Reklamacje mogą Państwo zrealizować do 2 lat od momentu zakupu tylko i wyłącznie przez sklep internetowy.

Wypełnij dołączony formularz reklamacji

Jeżeli zgubiłeś formularz możesz go pobrać i wydrukować tutaj. Prosimy o wpisanie swoich danych, numer zamówienia, informacji o zgłoszonej wadzie oraz preferowanym sposobie rekompensaty.

  • Powołując się na szczególne warunki reklamacji, reklamacji nie podlegają:

    • uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia)
    • urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny ozdoby (kokardki, klamerki, itd.)
    • uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne
    • naturalne zużycie produktu, - wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji
    • farbowanie wynikające z nadmiernego przemoczenia produktu
    • wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia środkami do tego nie przeznaczonymi
    • wady powstałe na skutek prania w pralce
    • plamy powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych

Zapakuj i wyślij produkt

Zapakuj produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i wyślij na adres:

  • Łódź 93-408,
    ul. 3 maja 64/66 budynek E
Zabezpiecz paczkę przed uszkodzeniem.


Rozpatrzenie reklamacji

Rozpatrzenie reklamacji

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o sposobie rozwiązania reklamacji.

Najczęściej zadawane pytania

W jakim terminie można złożyć reklamację?

Reklamacje można zgłosić w terminie 2 lat od zakupu.

W jakim terminie są rozpatrywane reklamacje?

Na informację o decyzji reklamacyjnej mamy 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji (wymiana, naprawa, zwrot środków) mamy dodatkowo 14 dni na wykonanie jej.

Na jaki adres należy odesłać reklamację?

Sportroom Sp. z o.o. Sp.k.
ul. 3 maja 64/66 budynek E
93-408 Łódź

Czy mogę osobiście dostarczyć reklamację?

Niestety nie ma takiej możliwości, paczkę zawierającą reklamację należy wysłać do nas za pomocą dowolnego przewoźnika.

Czy potrzebny jest paragon/faktura?

Paragon czy faktura nie są konieczne, wystarczy załączyć do paczki formularz reklamacji.

Zaufane Opinie IdoSell
4.85 / 5.00 13269 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-09-23
Przesyłki dochodzą w podanym terminie. Wszystko jest ok polecam
2023-09-22
Profesjonalna obsługa

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel