Zwroty, wymiany i reklamacje

ZWROT PRODUKTU

W ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki masz

możliwość zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny:

  • Wypełnij formularz zwrotu dostępny TUTAJ lub użyj formularza dołączonego do paczki.
  • Wyślij towar i dowód zakupu wraz z załączonym formularzem zwrotu na nasz adres.

Więcej na temat zwrotów w Prawie odstąpienia od umowy.


WYMIANA PRODUKTU

Jeżeli chciałbyś wymienić produkt na inny:

  • Skontaktuj się z nami, by potwierdzić dostępność nowego produktu.
  • Wyślij produkt do wymiany wraz z dowodem zakupu i załączonym formularzem wymiany dostępnym TUTAJ na nasz adres.
  • Po otrzymaniu przesyłki, wyślemy niezwłocznie nowy produkt na nasz koszt.


REKLAMACJA PRODUKTU

W przypadku uszkodzeń towaru lub wad fabrycznych:

  • Wypełnij formularz reklamacji dostępny TUTAJ.
  • Wyślij towar, dowód zakupu wraz z załączonym formularzem reklamacji na nasz adres.
  • O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.


Towar powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie i zabezpieczony przed uszkodzeniami oraz wolne od danych i naklejek związanych z transportem.

Uprzedzamy, że nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

Paczki prosimy wysyłać na adres:

Sportroom.pl - Sklep sportowy
Sport Out1et, CH Tesco Extra
ul. Drogowców 43
42-200 Częstochowa

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt sklep@sportroom.pl lub telefonicznie 22 22 82 113.


W przypadku zwrotu produktu

Po otrzymaniu produktu zwrócimy całość zapłaconej kwoty (w tym koszty dostarczenia paczki do Ciebie).
Jeżeli nie wskażesz innego rozwiązania, zwrot płatności nastąpi tym samym kanałem, którym dokonana była płatność przez Ciebie. Jeżeli płatność nastąpiła gotówką przy odbiorze, zwrotu dokonamy na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.

W żadnym przypadku nie ponosisz opłat związanych ze zwrotem płatności - z wyjątkiem kosztów związanych z odesłaniem zwracanego produktu do naszego sklepu.



POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY
dotyczy Konsumenta

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Poniżej podajemy dane kontaktowe:

Biuro Obsługi Klienta
QUICKLIVE Sp. z o.o.
01-796 Warszawa
ul. Duchnicka, 3
sklep@sportroom.pl

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy: w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.

Wskazujemy, że odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem Państwa odstąpienia od umowy oraz spełnieniem związanych z nim żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji zostało zawartych w dokumencie Informacje od administratora danych osobowych.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Dodatkowe informacje na temat zwrotu, wymiany i reklamacji dostępne są w Regulaminie sklepu.

zapisz się na newsetter

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER, OTRZYMASZ 20 ZŁOTYCH NA ZAKUPY!

zapisz się na newsetter