FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Moje zamówienie
Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych.
W celu zmiany danych dostawy bądź numer telefonu należy:
InPost: Jeśli chcesz przekierować wysyłkę kurierem InPost do Paczkomatu – skorzystaj z linku: https://inpost.pl/aktualnosci-nie-bedzie-cie-w-domu-przekieruj-paczke-kurierska-tam-gdzie-chcesz
W celu zmiany numeru telefonu skorzystaj z instrukcji podanej na stronie: https://inpost.pl/pomoc-chce-skorzystac-z-innego-numeru-telefonu-w-aplikacji-czy-moge-zrobic
DPD: Jeżeli chcesz zmienić dane bądź datę dostawy lub numer telefonu w usłudze kurier DPD albo zmienić punkt odbioru w przypadku usługi DPD Pickup a przesyłka została już do Ciebie nadana – zadzwoń na ogólnopolską infolinię DPD: 801 400 373 lub 22 577 55 55 od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 17.00 i w soboty w godz. 8.00 - 14.00 lub skorzystaj z formularza dostępnego pod adresem: https://www.dpd.com/pl/pl/obsluga-klienta/zarzadzaj-przesylka-dpd-polska/
DHL: Jeżeli chcesz zmienić dane bądź datę dostawy lub numer telefonu w usłudze kurier DHL a przesyłka została już do Ciebie nadana – zadzwoń na ogólnopolską infolinię DHL: 48 42 6 345 345 lub skorzystaj z linku: https://przekieruj.dhlparcel.pl/
Oferujemy możliwość zwrotu produktu i zakupu nowego – w innym rozmiarze, kolorze itd.
Numer listu przewozowego może aktywować się nawet dopiero po 24 h od momentu nadania przesyłki.
Niestety nie mamy możliwości fizycznego zmierzenia produktów, ponieważ nasze produkty wysyłane są z magazynów zewnętrznych i nie mamy ich w Biurze Obsługi. Na naszej stronie sportroom.pl znajdą Państwo potrzebne wymiary.
W przypadku produktów z oznaczeniem ostatnie sztuki, podczas realizacji zamówienia może pojawić się komunikat – oczekuje na dostawę – co oznacza, że zamówienie automatycznie zostanie anulowane, a w przypadku wcześniej wpłaconego zamówienia – wpłacone pieniądze zostaną zwrócone.
Nie oferujemy możliwości odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym oraz w Biurze Obsługi Klienta w Łodzi.
Zamówienie można zrealizować tylko na naszej stronie internetowej.
Nie, rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia.
Informacje odnośnie etapów zamówienia są wysyłane na podany podczas składania zamówienia e-mail. Informacje na temat zakupów są widoczne również w zakładce zamówienia.
Nie ma możliwości odbioru ani przymierzenia naszych produktów pod podanym adresem.
W takiej sytuacji należy wysłać potwierdzenie wpłaty w formie pliku pdf na adres sklep@sportroom.pl lub skontaktować się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zwroty
Instrukcja dotycząca zwrotu produktu znajduje się pod tym linkiem https://sportroom.pl/Zwroty-i-reklamacje-cterms-pol-95.html
Zwrotu produktu można dokonać w prosty sposób poprzez zalogowanie na własne konto na naszej stronie sportroom.pl lub dołączając do paczki ze zwrotem kartki z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia.
Zwrot należy odesłać samodzielnie na adres wskazany na stronie.
Czas na zwrot produktu to 14 dni od momentu otrzymania zamówienia bez konieczności podania przyczyny.
W celu uzyskania tej informacji należy sprawdzić status wysłanej przesyłki na stronie przewoźnika.
Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej przez magazyn.
Jeśli masz możliwość możesz dołączyć dowód zakupu - ułatwi to procedurę. Jeśli nie masz możliwości, to nie ma takiej potrzeby, wystarczy sam formularz zwrotu.
Po weryfikacji towaru i zaakceptowaniu zwrotu wpłata środków pojawi się na Państwa koncie w przeciągu 14 dni od doręczenia paczki do naszego magazynu.
Reklamacje
Aby skorzystać z prawa do reklamacji, proszę odesłać reklamowane produkty do naszego magazynu. Szczegóły dotyczące składania reklamacji znajdziesz tutaj: https://sportroom.pl/Zwroty-i-reklamacje-cterms-pol-95.html
Reklamacje można zgłosić w terminie do 2 lat od zakupu produktu.
W przypadku wad fabrycznych bądź niezgodności towaru z danymi podanymi w ofercie.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 30 dni.