Odstąpienie od umowy zakupu

Jeśli zamówiony produkt źle na Tobie leży, wybrany rozmiar buta nie pasuje lub z jakiegoś innego powodu chcesz go zwrócić - odeślij go do nas z dowodem zakupu, oraz wypełnionym formularzem. Formularz możesz wypełnić online na stronie lub ręcznie po wcześniejszym jego pobraniu i wydrukowaniu. Możesz również napisać odręcznie pismo zwrotu, który powinien zawierać:

  • Numer zamówienia.
  • Imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego.
  • Pełny adres do wysyłki zwrotnej.
  • Model, rozmiar oraz kolor odsyłanego towaru.

DANE DO WYSYŁKI: SPORTROOM - obsługa zwrotów i reklamacji, ul. 3 Maja 64/66 (budynek E), 93-408 Łódź
UWAGA: Towar należy starannie zapakować aby uniknąć uszkodzenia w trakcie transportu. Zalecamy napisać na paczce w widocznym miejscu (najlepiej obok etykiety), krótką informacje: SPORTROOM.PL - ZWROT: [NR_ZAMÓWIENIA] - dzięki temu przyspieszysz znacznie czas realizacji Twojego zwrotu!

Zwrot zamówienia

Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysyłać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sportroom.pl lub też pisemnie na adres: SPORTROOM - obsługa zwrotów i reklamacji, ul. 3 Maja 64/66 (budynek E), 93-408 Łódź.

  • W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
  • Usługodawca/Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez konsumenta numer rachunku bankowego. Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
  • Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku Umowy Sprzedaży od dnia wydania Produktu/ów.

Warto pamiętać, że...

  • Zwrot dokonujesz na własny sposób i koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.
  • Nie mamy technicznej możliwości odbioru przesyłek wysłanych "za pobraniem" oraz nadanych do paczkomatów i punktów odbioru.

Reklamacje produktów

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży:

  • Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone w szczególności ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
  • Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sportroom.pl lub też pisemnie na adres: SPORTROOM - obsługa zwrotów i reklamacji, ul. 3 Maja 64/66 (budynek E), 93-408 Łódź. Gdy jest to możliwe i niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową należy go również dostarczyć na powyższy adres. Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
  • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres, chyba że Klient poda inny sposób.
  • W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Zaufane Opinie IdoSell
4.86 / 5.00 15902 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-04-15
Dobrz3
2024-04-14
Dobry produkt
pixel