Regulamin KONKURSU BLACKWEEK2023
Regulamin konkursu Sportrom x BLACKWEEK2023
§ 1. INFORMACJE OGÓLNE oraz ZADANIE KONKURSOWE
1. Organizatorem konkursu o nazwie "Sportrom x BLACKWEEK2023" (zwanego dalej Konkursem) jest Sportroom sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Łodzi przy ul. Stefana Jaracza 72A/10, 90-251 Łódź, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, o numerze NIP 7282390032, (zwana dalej Organizatorem).
2. Organizator jest fundatorem nagród w Konkursie i gwarantującym (przyrzekającym) nagrodę w rozumieniu art. 919 i 921 Kodeksu cywilnego.
3. Konkurs organizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Konkurs prowadzony będzie w dniach 21.11-26.11.2023 r. na stronie internetowej, stanowiącej fanpage organizatora pod adresem:https://www.facebook.com/sportroompl/, pod postem konkursowym.
5.1 W Konkursie może wziąć udział uczestnik pełnoletni (ukończone 18 lat) lub niepełnoletni, na udział którego w Konkursie rodzic lub opiekun prawny wyraził zgodę, który w okresie 21.11-26.11.2023 r. spełni wymóg postawiony przez Organizatora, poprzez przesłanie odpowiedzi na pytanie konkursowe, o następującej treści: „Za co lubisz sportową modę?” oraz dokonanie dowolnego zakupu na dowolną kwotę w czasie trwania konkursu. Poprzez "przesłanie odpowiedzi na pytanie konkursowe" rozumie się komentarz pozostawiony w wyznaczonym terminie pod postem konkursowym, na stronie fanpage Organizatora.
5.2 Podanie numeru złożonego zamówienia i jego weryfikacja, są warunkami koniecznymi do otrzymania nagrody. Zamówienie musi zostać opłacone i nie może zostać zwrócone. Niespełnienie tych warunków oznacza rezygnację z otrzymania nagrody.
6. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora lub osoby zatrudnione przez Organizatora na podstawie umów cywilnoprawnych, a także członkowie rodzin wymienionych osób.
7. Zamieszczenie komentarza pod postem konkursowym oznacza zgłoszenie udziału w Konkursie oraz akceptację jego zasad przewidzianych w niniejszym Regulaminie.
8. Przez zadanie konkursowe i wykonanie tego zadania rozumie się: zamieszczenia komentarza, z samodzielnie ułożoną odpowiedzią na pytanie konkursowe i dokonanie oraz opłacenie dowolnego zakupu w wyznaczanym terminie.
9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgłoszenia, które nie dotarły do niego z przyczyn od niego niezależnych.
10. W Konkursie nie może wziąć udziału dzieło, które będzie sprzeczne z prawem, będzie mieścić w sobie treści dyskryminujące lub naruszające dobre obyczaje, w szczególności wzywające do nienawiści rasowej, wyznaniowej czy etnicznej, zawierające treści faszystowskie, pornograficzne oraz powszechnie uznane za wulgarne, propagujące przemoc lub obrażające uczucia religijne, a także zawierające dane osobowe. Zgłoszenia jawnie łamiące regulamin będą usuwane i wykluczone z udziału w Konkursie.
11. Zwyciężą najbardziej kreatywne komentarze zdaniem organizatora, które spełniły wszystkie zasady niniejszego regulaminu. Ostateczna decyzja w sprawie wyboru nagrodzonego komentarza przysługuje Organizatorowi.
§ 2. PRAWA AUTORSKIE
1. Prace konkursowe zgłaszane do udziału w Konkursie mogą stanowić utwór w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. z 2022 r. Dz. U. 2022 r., poz. 2509, ze zm.) - dalej zwany Utworem.
2. Z chwilą zgłoszenia udziału w Konkursie w sposób określony w § 1 pkt 5 Regulaminu uczestnik powinien posiadać wszelkie autorskie prawa majątkowe i osobiste do Utworu przesyłanego w ramach odpowiedzi na zadanie konkursowe - wykonanie zadania konkursowego nie może naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich. Z chwilą zgłoszenia do udziału w Konkursie utwór powinien być wolny od praw i roszczeń osób trzecich.
3. Z chwilą przesłania Organizatorowi przez uczestnika komentarza konkursowego, uczestnik przenosi autorskie prawa majątkowe do Utworu nieodpłatnie na Organizatora na następujących polach eksploatacji:
- utrwalania i zapisywania całości lub części Utworu w formie zapisu elektronicznego
- zwielokrotniania Utworu, w całości lub w części w dowolnej ilości egzemplarzy, w tym do celów publikacji,
- rozpowszechnienia Utworu poprzez wystawianie, wyświetlanie, a także publiczne udostępnianie Utworu w całości lub części w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w tym w Internecie, na stronach internetowych Organizatora, korespondencji i materiałach przesyłanych drogą elektroniczną, lokalnych sieciach informatycznych, sieciach telefonicznych, za pomocą urządzeń stacjonarnych, telefonii mobilnej i innych środków komunikowania się na odległość, zamieszczenie w chmurze, na portalach społecznościowych,
- wprowadzania Utworu, w całości lub w części, do pamięci komputerów, serwerów, sieci komputerowych, Internetu, wszelkich urządzeń mobilnych lub elektronicznych, w chmurze,
- wykorzystywania Utworu, w całości lub części, przy promocji lub reklamie, w szczególności w reklamie internetowej, materiałach audiowizualnych, elementu strony internetowej, na portalach społecznościowych (w tym posty sponsorowane).
4. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do Utworu następuje w zamian za możliwość wzięcia udziału w Konkursie i wygrania nagrody, o której mowa w § 3, co stanowi całkowite wynagrodzenie (jego ekwiwalent) za przeniesienie tych praw na Organizatora.
5. Przeniesienie praw autorskich do Utworu następuje bez ograniczeń czasowych, terytorialnych i ilościowych.
6. Przeniesienie praw autorskich jest nieodwołalne, niczym nieograniczone i nie jest uzależnione od jakichkolwiek dodatkowych warunków.
§ 3. NAGRODY W KONKURSIE
1. Spośród wszystkich zgłoszeń nadesłanych w ten sposób, trzyosobowe Jury nominowane przez Organizatora wybierze najbardziej kreatywne zgłoszenia, z autorami których skontaktuje się poprzez portal Facebook / Messenger w celu przekazania nagród. Wyniki Konkursu zostaną na profilu Facebook Organizatora, pod postem konkursowym.
2. Nagrodami w konkursie są:
- I stopnia: 1 x BON w postaci kodu wartościowego na kwotę 100PLN oraz II stopnia: 2 x BON w postaci kodu wartościowego na kwotę 50 PLN, do wykorzystania na zakupy w sklepie internetowym www.sportroom.pl, zwany dalej Kodem.
Kod można użyć na stronie sklepu w okresie jego ważności. Kod jest ważny do dnia 01.04.2024 włącznie.
3. Niewykorzystanie Kodu w wyznaczonym terminie lub niezgłoszenie się po jego odbiór w formie elektronicznej oznacza dobrowolną rezygnację z nagrody, bez prawa do reklamacji.
4. Nagrody nie podlegają zamianie na inne niż przewidziane w Konkursie ani na ich równowartość pieniężną. Na jednego uczestnika przypada tylko jeden Kod.
5. Warunkiem koniecznym do otrzymania przyznanej w Konkursie nagrody jest skontaktowanie się z organizatorem, poprzez profil Facebook/Messenger organizatora, a także danych niezbędnych do prawidłowego wywiązania się przez Organizatora z ciążących na nim obowiązków wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
6. Przekazanie nagród nastąpi najpóźniej w terminie 15 dni roboczych po zgłoszeniu się przez uczestnika po odbiór nagrody.
§ 4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Konkurs nie jest grą losową i nie jest powiązany z żadnymi serwisami społecznościowymi.
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych lub danych osoby trzeciej przez uczestników.
3. Administratorem danych osobowych zwycięzców konkursu jest Sportroom sp. z o.o. sp. k.
pod adresem ul. Stefana Jaracza 72A/10, 90-251 Łódź (POLSKA). Z administratorem danych osobowych można skontaktować się telefonicznie, tel. +48 22 22 821 13, poprzez adres e-mail: sklep@sportroom.pl lub pisemnie na adres podany w poprzednim zdaniu.
4. Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w następującym zakresie: imię, nazwisko, adres email, adres do korespondencji, numer telefonu. Dane Uczestników będą przetwarzane w celu:
a) realizacji Konkursu - podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania stosunku prawnego, zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt b) RODO;
b) wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych w przypadku laureatów Konkursu oraz rozpatrzenia reklamacji - podstawą prawną przetwarzania danych jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt c) RODO;
c) ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami - podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora, zgodnie z z art. 6 ust. 1 pkt f) RODO.
5. Dane osobowe uczestników będą przekazywane dostawcom usług pocztowych i systemów informatycznych (w przypadku laureatów Konkursu: w celu wysyłki nagród).
6. Dane osobowe uczestników będą przechowywane przez okres trwania Konkursu oraz okres, w którym możliwe jest składanie reklamacji. W przypadku osób nagrodzonych dane osobowe będą przechowywane przez okresy wymagane przez prawo podatkowe. Okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora.
7. Każdy uczestnik Konkursu ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Ponadto, uczestnik Konkursu ma również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych. Ponadto, uczestnikom Konkursu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
9. Reklamacje oraz ewentualne roszczenia i skargi można zgłaszać do 14 dni od daty ogłoszenia wyników Konkursu, za pośrednictwem poczty e-mail na adres: sklep@sportroom.pl.
Dobrej zabawy życzy, Zespół sportroom.pl