Darmowa dostawa od 300,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Zwroty i reklamacje

Zwróć zakupione produkty w 3 prostych krokach - masz na to 14 dni od otrzymania przesyłki

Wypełnij dołączony formularz zwrotu

Jeżeli zgubiłeś formularz możesz go wypełnić na naszej stronie tutaj, pobrać i wydrukować tutaj lub dołączyć kartkę z następującymi danymi

  • - imię i nazwisko
    - numer rachunku bankowego do zwrotu środków
    - numer zamówienia
    - pełna nazwa towaru, który chcesz odesłać
    - podpis


Zapakuj i wyślij produkt

Zapakuj produkt do zwrotu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i wyślij na adres:

  • Łódź 93-408,
    ul. 3 maja 64/66 budynek E
Zabezpiecz paczkę przed uszkodzeniem.


Nadaj paczkę

Zamów kuriera bądź nadaj paczkę u punkcie u dowolnego przewoźnika.

Zwrot środków

Zwrot należnych środków dokonamy przelewem bankowym (na wskazane konto) w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Najczęściej zadawane pytania

Czy do realizacji zwrotu potrzebny jest paragon/faktura?

Paragon czy faktura nie są niezbędne do realizacji zwrotów.

Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Formularz zwrotu dołączany jest do każdej paczki, dodatkowo można go pobrać z naszej strony https://sportroom.pl/data/include/cms//Formularz_zwrotu.pdf bądź dołączyć kartkę z danymi:

  • Imię i Nazwisko
  • Numer zamówienia
  • Symbol towaru
  • Numer rachunku bankowego na który ma zostać zrealizowany zwrot środków
  • Własnoręczny podpis

Na jaki adres należy odesłać zwrot?

Sportroom Sp. z o.o. Sp.k.
ul. 3 maja 64/66 budynek E
93-408 Łódź

Czy jest możliwość osobistego dostarczenia zwrotu?

Niestety nie ma takiej możliwości, paczkę zawierającą zwrot należy wysłać do nas za pomocą dowolnego przewoźnika.

Czy zwracany produkt musi być dostarczony w oryginalnym pudełku?

Najlepiej gdy produkt jest doręczony w oryginalnym opakowaniu, jest również możliwość wysłania paczki bez pudełka, zabezpieczając odpowiednio przesyłkę.

Jakiego przewoźnika (kuriera) należy wybrać realizując zwrot?

Przesyłkę ze zwrotem można odesłać korzystając z usług dowolnego przewoźnika.

Jakiego przewoźnika (kuriera) należy wybrać realizując zwrot?

Przesyłkę ze zwrotem można odesłać korzystając z usług dowolnego przewoźnika.

W jakim czasie realizowany jest zwrot środków?

Środki zwracane są na wskazane konto w przeciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki.

Czy przesyłki zwrotne są bezpłatne?

Zwracając produkt ponoszą Państwo koszty przesyłki. Paczkę zawierającą zwracane produkty można wysłać dowolnym innym kurierem/przewoźnikiem. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

W jakim czasie można dokonać zwrot?

Zwrot produktów można zrealizować w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel