Zwroty i reklamacje

Wypełnij dołączony formularz zwrotu
Jeżeli zgubiłeś formularz możesz go wypełnić na naszej stronie tutaj, pobrać i wydrukować tutaj lub dołączyć kartkę z następującymi danymi
- - imię i nazwisko
- numer rachunku bankowego do zwrotu środków
- numer zamówienia
- pełna nazwa towaru, który chcesz odesłać
- podpis
Zapakuj i wyślij produkt
Zapakuj produkt do zwrotu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i wyślij na adres:
- Łódź 93-408,
ul. 3 maja 64/66 budynek E


Nadaj paczkę
Zamów kuriera bądź nadaj paczkę u punkcie u dowolnego przewoźnika.

Zwrot środków
Zwrot należnych środków dokonamy przelewem bankowym (na wskazane konto) w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Czy do realizacji zwrotu potrzebny jest paragon/faktura?
Paragon czy faktura nie są niezbędne do realizacji zwrotów.
Gdzie znajdę formularz zwrotu?
Formularz zwrotu dołączany jest do każdej paczki, dodatkowo można go pobrać z naszej strony https://sportroom.pl/data/include/cms//Formularz_zwrotu.pdf bądź dołączyć kartkę z danymi:
- Imię i Nazwisko
- Numer zamówienia
- Symbol towaru
- Numer rachunku bankowego na który ma zostać zrealizowany zwrot środków
- Własnoręczny podpis
Na jaki adres należy odesłać zwrot?
Sportroom Sp. z o.o. Sp.k.
ul. 3 maja 64/66 budynek E
93-408 Łódź
Czy jest możliwość osobistego dostarczenia zwrotu?
Niestety nie ma takiej możliwości, paczkę zawierającą zwrot należy wysłać do nas za pomocą dowolnego przewoźnika.
Czy zwracany produkt musi być dostarczony w oryginalnym pudełku?
Najlepiej gdy produkt jest doręczony w oryginalnym opakowaniu, jest również możliwość wysłania paczki bez pudełka, zabezpieczając odpowiednio przesyłkę.
Jakiego przewoźnika (kuriera) należy wybrać realizując zwrot?
Przesyłkę ze zwrotem można odesłać korzystając z usług dowolnego przewoźnika.
Jakiego przewoźnika (kuriera) należy wybrać realizując zwrot?
Przesyłkę ze zwrotem można odesłać korzystając z usług dowolnego przewoźnika.
W jakim czasie realizowany jest zwrot środków?
Środki zwracane są na wskazane konto w przeciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki.
Czy przesyłki zwrotne są bezpłatne?
Zwracając produkt ponoszą Państwo koszty przesyłki. Paczkę zawierającą zwracane produkty można wysłać dowolnym innym kurierem/przewoźnikiem. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
W jakim czasie można dokonać zwrot?
Zwrot produktów można zrealizować w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.