REGULAMIN KONKURSU POD NAZWĄ #fitcity @sportroompl
Spis treści
Regulamin konkursu pod nazwą #fitcity @sportroompl
§1 Postanowienia Ogólne
- Organizatorem Konkursu jest SPORTROOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą ul. Jaracza, nr 72A, lok. 10, 90-251 Łódź, identyfikującą się numerem NIP 7282390032, REGON 472861618, KRS 0000456138, dalej zwany „Organizatorem”.
- Konkurs prowadzony jest na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie w zgodzie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, za pośrednictwem serwisu Instagram https://www.instagram.com/ (dalej: „Instagram”).
- Ramy czasowe trwania konkursu:
- termin zgłoszeń i wykonania Zadania Konkursowego: 29.08.2020 – 04.10.2020;
- termin ogłoszenia wyników oraz poinformowania zwycięzców: 12.10.2020;
- termin realizacji bonu/nagrody: do dnia 30.10.2020;
- Powyższe terminy mogą zostać przedłużone, o czym Uczestnicy zostaną powiadomieni z wyprzedzeniem.
§2. Uczestnicy i zasady Konkursu
- Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny.
- W Konkursie może wziąć udział osoba fizyczna (konsument w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego), zwana dalej Uczestnikiem, która:
- zapoznała się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowała jego treść i wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia Konkursu poprzez zgłoszenie udziału w Konkursie;
- ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
- zamieszkuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- posiada konto w serwisie Instagram;
- w serwisie Instagram wykona Zadanie Konkursowe, którego wymogi określa ustęp 5 oraz 6 niniejszego paragrafu.
- Uczestnikiem Konkursu może być wyłącznie osoba, spełniająca warunki określone w §2. ust. 2
- Z udziału Konkursie wyłączeni są pracownicy Organizatora oraz podmioty i pracownicy podmiotów świadczących usługi na rzecz Organizatora przy organizowaniu Konkursu na podstawie umów cywilnoprawnych, a także członkowie najbliższej rodziny (małżonkowie, wstępni, zstępni oraz rodzeństwo) wyżej wymienionych osób.
- Celem wzięcia udziału w Konkursie, Uczestnik zobowiązany jest do zamieszczenia w serwisie Instagram na własnym profilu zdjęcia zgodnie z wymaganiami opisanymi w punkcie 6 poniżej (dalej: Zadanie Konkursowe). Zadanie Konkursowe należy wykonać w terminie zgłoszeń i wykonania Zadania Konkursowego. Zgłoszenia po terminie nie będą uwzględniane.
- Zadanie Konkursowe uznaje się za wykonane, gdy Uczestnik:
- doda na swoim Instagramowym profilu zdjęcie, przedstawiające Uczestnika podczas wykonywania ćwiczeń fizycznych w produktach marki Puma, zawrze w opisie zdjęcia #fitcity oraz dokona oznaczenia (otagowania) profilu Organizatora @sportroompl;
- obserwuje profil Organizatora @sportroompl,
- nominuje trzy kolejne osoby do wykonania tego zadania. Nominacja następuje poprzez oznaczenie (otagowanie) w serwisie Instagram profilu wskazanej osoby, które to oznaczenie należy zamieścić w opisie zdjęcia, o którym mowa w lit.
- Organizator zastrzega sobie prawo do nie uwzględnienia w Konkursie wykonanych Zadań Konkursowych, w których Uczestnik:
- nie działa w własnym imieniu, lecz przez osoby trzecie,
- działał z fikcyjnych kont/profili w serwisie Instagram;
- stworzył fikcyjne konta/profile w serwisie Instagram na potrzeby udziału w Konkursie;
- naruszył regulamin serwisu Instagram lub niniejszy Regulamin;
- użył w Zadaniu Konkursowym cudzej fotografii,
- użył w Zadaniu Konkursowym treści niestosownych, sprzecznych z dobrymi obyczajami lub z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
§ 3 Prawa do wykonanych Zadań Konkursowych
- Uczestnik zapewnia, że wykonane Zadanie Konkursowe nie będzie naruszać jakichkolwiek praw lub dóbr Organizatora, osób i podmiotów trzecich, w szczególności ich praw autorskich majątkowych i osobistych oraz dóbr osobistych.
- Uczestnik oświadcza, iż przysługuje mu do wykonanego Zadania Konkursowego wyłączne i nieograniczone prawa autorskie oraz że wykonane Zadanie Konkursowe nie jest obciążone żadnymi prawami osób trzecich, a praca nie była wcześniej publikowana.
- Na podstawie art. 921 § 3 ustawy Kodeks cywilny Organizator z chwilą wydania Nagrody - nabycia niewyłącznej licencji do nagrodzonego w Konkursie Zadania Konkursowego bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, a nagrodzony Uczestnik Konkursu (Zwycięzca) udziela Organizatorowi niewyłącznej licencji do nagrodzonego Zadania Konkursowego na następujących polach eksploatacji:
- w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
- w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
- w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt b - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym wprowadzenie utworu do pamięci komputera oraz do sieci telekomunikacyjnych i informatycznych.
§4. Nagrody i wyłonienie Zwycięzców
- Dla zapewnienia prawidłowości przeprowadzenia Konkursu, Organizator powoła 1-osobową Komisję, dalej zwaną Komisją Konkursu. Do zadań Komisji Konkursu należeć będzie czuwanie nad prawidłowością przebiegu Konkursu, podejmowanie decyzji we wszelkich kwestiach dotyczących Konkursu, w tym w zakresie interpretacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz wyłonienie Uczestników, którym przyznane zostaną Nagrody (dalej: Zwycięzców). Decyzje Komisji są ostateczne, co nie pozbawia Uczestnika prawa do dochodzenia roszczeń wynikających z przepisów prawa.
- Zwycięzcom Konkursu przyznane zostaną nagrody w postaci:
- za zajęcie I miejsca w konkursie: bon o wartości 300 złotych do wykorzystania w sklepie PUMA Outlet Center Lublin,
- za zajęcie II miejsca w konkursie: bon o wartości 200 złotych do wykorzystania w sklepie PUMA Outlet Center Lublin,
- za zajęcie III miejsca w konkursie: bon o wartości 100 złotych do wykorzystania w sklepie PUMA Outlet Center Lublin.
- Nagroda jest zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT.
- Zwycięzca Konkursu zostanie poinformowany o uzyskaniu Nagrody poprzez zamieszczenie danych Zwycięzcy wskazujących nazwy profilu w profilu Organizatora w serwisie Instagram oraz w wiadomości prywatnej w serwisie Instagram.
- Warunkiem otrzymania Nagrody jest przekazanie przez Zwycięzcę Organizatorowi w ciągu 7 dni (od dnia ogłoszenia wyników) informacji niezbędnych celem przekazania Nagrody, w tym w szczególności: imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu oraz adresu korespondencyjnego na terytorium Rzeczypospolitej Polski.
- W przypadku nie przekazania przez Zwycięzcę w terminie i na zasadach określonych w ust. 5 powyżej danych niezbędnych do przekazania Nagrody, Komisja Konkursowa wybierze kolejnego Uczestnika otrzymującego daną Nagrodę.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprzekazanie Uczestnikowi Nagrody, jeśli brak możliwości przekazania Nagrody wyniknął wyłącznie z niepodania przez Uczestnika danych wymaganych do doręczenia Nagrody lub podaniu danych nieprawidłowych lub niezgodnych z Regulaminem.
- Fundatorem Nagród jest Organizator.
- Zwycięzca nie może przenieść praw do przyznanej nagrody na osobę trzecią.
- Zwycięzca ma możliwość zrzeczenia się prawa do przyznanej mu Nagrody składając Organizatorowi stosowne oświadczenie na piśmie.
- Uczestnikowi nie przysługuje prawo do żądania zamiany Nagrody na nagrodę pieniężną ani inną rzeczową.
§5. Dane Osobowe
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Kontakt z organizatorem jest możliwy korespondencyjnie na adres SPORTROOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą ul. Jaracza, nr 72A, lok. 10, 90-251 Łódź oraz za pośrednictwem profilu @sportroompl w serwisie Instagram.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO – realizacja umowy, art. 6 ust. 1 lit f tj. prawnie uzasadniony interes administratora w zakresie akcji promocyjnej – Konkursu, w tym w celach związanych z publikacją wyników , a także rozpoznawania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w okresie i zakresie (celu) niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia zwycięzców, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji a w przypadku Laureatów również powiadomienia o przyznaniu Nagrody, wydania Nagrody.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek udziału w Konkursie i wydania Nagród Zwycięzcom, w zakresie danych identyfikacyjnych, adresowych.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania Konkursu, a po jego zakończeniu do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, nie dłużej niż przez 5 lat, od końca roku kalendarzowego, w którym przeprowadzono Konkurs.
- Organizator realizuje prawa osób, których dane dotyczą, tj. dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
- W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, Uczestnik ma prawo cofnąć zgodę, w każdym czasie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Cofnięcie zgody wymaga zgłoszenia elektronicznego na adres e-mail szaszoraleksandra@gmail.com
- Odbiorcą danych są: podmioty świadczące usługi hostingowe, usługi pocztowe, podmioty z którymi współpracuje Organizator w ramach usług księgowych i podatkowych, organy publiczne na podstawie i w granicach prawa w szczególności jak KAS, organy ścigania, właściciel Instagram i jego partnerzy.
- Dane osobowe nie są transferowane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe nie są przetwarzane automatycznie i poddawane profilowaniu.
§6. Reklamacje
- Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo wniesienia pisemnej reklamacji z dopiskiem „Reklamacja: Konkurs #fitcity @sportroompl” na adres korespondencyjny Organizatora A and SPORTROOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą ul. Jaracza, nr 72A, lok. 10, 90-251 Łódź związanej z przebiegiem Konkursu w trakcie jego trwania, a także do 14 dni po zakończeniu Konkursu.
- Pismo zawierające reklamację powinno wskazywać imię i nazwisko Uczestnika oraz adres do korespondencji, na który wysłana zostanie odpowiedź na reklamację.
- Organizator w terminie 14 dni udzieli Uczestnikowi odpowiedzi na reklamację listem poleconym wysłanym na adres podany w piśmie zawierającym reklamację.
- Negatywne rozpatrzenie przez Organizatora reklamacji Uczestnika nie wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń przysługujących mu na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym na drodze postępowania sądowego.
§7. Postanowienia końcowe i informacje techniczne.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 27.08.2020 r.
- Konkurs nie jest loterią promocyjną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9 Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z dnia 29.07.1992 r. (Dz. U. z 2004r., Nr 4, poz. 27, z późn. zm.) i nie podlega regułom zawartym w ww. ustawie i rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy.
- Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przesłania przez potencjalnego Uczestnika wykonanego Zadania Konkursowego z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Uczestnika.
- Regulamin Konkursu udostępniony jest w czasie trwania Konkursu za pośrednictwem publicznej sieci teleinformatycznej Internet pod adresem URL: http://sportroom.pl i w BIO w serwisie Instagram.
- Organizator zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań celem polubownego załatwienia wszelkich sporów mogących powstać w związku przeprowadzeniem Konkursu.
- Sądem właściwym do rozstrzygania sporów jest sąd właściwy dla Uczestnika.
- Niniejszy Konkurs nie jest w żaden sposób organizowany, sponsorowany, przeprowadzany ani popierany przez serwis Instagram ani z nim związana.
- Podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za przeprowadzenie Konkursu jest Organizator, a Uczestnicy wyrażają zgodę na zwolnienie serwisu Instagram z odpowiedzialności mogącej powstać w związku z organizowaniem Konkursu.
- Zmiana Regulaminu wymaga opublikowania i poinformowania Uczestników o dokonanych przez Organizatora zmianach. Zmiany mogą być dokonywane wyłącznie z przyczyn dostosowania Regulaminu do norm obowiązujących przepisów prawa.